Read Gli amanti by John Connolly Free Online


Ebook Gli amanti by John Connolly read! Book Title: Gli amanti
The author of the book: John Connolly
Language: English
ISBN: 884621093X
ISBN 13: 9788846210937
Format files: PDF
The size of the: 668 KB
Edition: Superpocket
Date of issue: 2011

Read full description of the books Gli amanti:

Entrare nelle vite degli altri e scavare nei loro segreti non è mai stato un problema per il detective Charlie "Bird" Parker. Questa volta, però, in preda allo sconforto dopo il ritiro della licenza di investigatore privato, Parker dovrà addentrarsi in qualcosa di ben più inquietante: il suo stesso passato. E, in particolare, quel tragico momento di tanti anni fa quando suo padre, un agente dell'NYPD, si tolse la vita dopo aver ucciso due giovani innamorati. Un assassinio folle e apparentemente senza motivo, di cui la polizia di New York, per salvare uno dei suoi, insabbiò tutte le prove. Ha ora i demoni di quel passato sono tornati: sotto forma di una misteriosa coppia di amanti, custodi del segreto che sta dietro a quell'omicidio ancora insoluto, tornati per portare a compimento una tardiva, e terribile, vendetta. E ossessionare il detective finché non farà i conti con gli sconvolgenti segreti sepolti da sempre nel passato della sua famiglia.

Read Ebooks by John Connolly



Read information about the author

Ebook Gli amanti read Online! John Connolly was born in Dublin, Ireland in 1968 and has, at various points in his life, worked as a journalist, a barman, a local government official, a waiter and a dogsbody at Harrods department store in London. He studied English in Trinity College, Dublin and journalism at Dublin City University, subsequently spending five years working as a freelance journalist for The Irish Times newspaper, to which he continues to contribute.

He is based in Dublin but divides his time between his native city and the United States.

This page is administered by John's assistant, Clair, on John's behalf. If you'd like to communicate with John directly, you can do so by writing to contact-at-johnconnollybooks.com, or by following him on Twitter at @JConnollyBooks.

Librarian Note: There is more than one author in the GoodReads database with this name. See other authors with similar names.


Ebooks PDF Epub



Add a comment to Gli amanti




Read EBOOK Gli amanti by John Connolly Online free

Download Gli amanti PDF: gli-amanti.pdf Gli amanti PDF